Sitemap

 

Αρχική

Εταιρία 

Η εταιρία Web-Builders στην προσπάθεια της να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις, με υψηλή ποιότητα και ανταγωνιστικές τιμές, το 2010 δημιούργησε το worldsms.gr, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που σας επιτρέπει...

Τιμοκατάλογος

 

Smspedia

Τρόποι πληρωμής
Τραπεζική Κατάθεση
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό μέσω καταστήματος τραπέζης, μέσω ΑΤΜ και μέσω online banking. Τα στοιχεία λογαριασμών των τραπεζών που συνεργαζόμαστε είναι...
Paypal
Το Paypal είναι ίσως ο πιο διαδεδομένος τρόπος ηλεκτρονικών συναλλαγών παγκοσμίως. Θεωρείτε από τους ασφαλέστερους τρόπους ηλεκτρονικών συναλλαγών καθώς τα στοιχεία της πιστωτικής ή της χρεωστικής...
Πιστωτική Κάρτα
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας Visa και MasterCard χωρίς καμία επιβάρυνση. Το πακέτο που αγοράζετε πιστώνεται αυτόματα στο προφίλ σας και μπορείτε να κάνετε άμεσα αποστολές sms...
Αποστολή SMS
Γενικές πληροφορίες για την διαδικασία αποστολής sms
Εάν επιθυμείτε να αποστείλετε sms με προσωπικά στοιχεία στον κάθε παραλήπτη χωριστά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον τύπο #name# #surname# στο κείμενο του sms. Με αυτή την επιλογή θα χρησιμοποιηθεί αυτομάτως...
Γιατί υπάρχει επιλογή για ανέβασμα επαφών στην σελίδα αποστολής sms
Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αποστολή sms χωρίς να χρειαστεί να αποθηκεύσετε τις επαφές σας πριν αποστείλετε το μήνυμα, επιλέγοντας το "Ανέβασμα Επαφών" ανεβάζετε τις επαφές που θέλετε να αποστείλετε...
Μπορώ να γνωρίζω το κόστος πριν πραγματοποιήσω την αποστολή των sms
Φυσικά και θα γνωρίζετε την χρέωση της αποστολής που θέλετε να πραγματοποιήσετε πριν την ολοκληρώσετε. Το κόστος αποστολής αναγράφεται στην δεξιά στήλη που υπάρχει στην σελίδα αποστολής μηνυμάτων...
Υπάρχει δυνατότητα αποστολής προγραμματισμένων μηνυμάτων
Η πλατφόρμα του Worldsms σας παρέχει τη δυνατότητα να προγραμματίζετε αποστολές sms σε μελλοντική ημερομηνία και ώρα που εσείς επιθυμείτε. Για να πραγματοποιήσετε προγραμματισμένη αποστολή...
Τι σημαίνει η επιλογή “flash” που υπάρχει στη σελίδα αποστολής sms
Το "flash" είναι ένα είδος προσωρινού μηνύματος που αποστέλλεται στο κινητό τηλέφωνο του παραλήπτη και εμφανίζεται στην οθόνη του απευθείας ανοικτό χωρίς ο παραλήπτη να έχει πατήσει την επιλογή για...
Τι σημαίνει η επιλογή “unicode” που υπάρχει στη σελίδα αποστολής sms
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ένα μήνυμα για να αποτελείτε έως και από 160 χαρακτήρες θα σταλεί με κεφαλαία ελληνικά γράμματα. Αν επιθυμείτε να στείλετε ένα μήνυμα με πεζά τονισμένα ελληνικά γράμματα τότε πρέπει...
Μέχρι πόσους χαρακτήρες μπορεί να περιέχει ένα μήνυμα
Ένα μήνυμα μπορεί να αποτελείτε έως και από 160 χαρακτήρες. Οι χαρακτήρες αυτοί θα πρέπει να είναι στα Ελληνικά και κεφαλαία...
Σε πόση ώρα θα λάβω αναφορά για την αποστολή των μηνυμάτων
Η αναφορά δημιουργείται αμέσως μετά την αποστολή των μηνυμάτων και είναι διαθέσιμη στο προφίλ σας μέσα σε λίγα μόνο λεπτά από την ώρα αποστολής...
Τι είναι τα πρότυπα sms
α πρότυπα sms είναι μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έτοιμα μηνύματα και να τα αποθηκεύσετε στο προφίλ σας με σκοπό τη μελλοντική χρήση τους. Για να δημιουργήσετε πρότυπα sms θα...
Γενικές ερωτήσεις
Αν ξεχάσω το συνθηματικό μου τι πρέπει να κάνω
Στην “Περιοχή Μελών” για να κάνετε είσοδο θα σας ζητηθεί το όνομα χρήστη και το συνθηματικό. Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει το συνθηματικό σας θα επιλέξετε ακριβώς κάτω από το “είσοδος” που αναφέρει την ερώτηση...
Πως μπορώ να κάνω εγγραφή στο Worldsms
Για να εγγραφείτε στο Worldsms θα επιλέξετε το “Εγγραφή” που βρίσκετε στην κεντρική σελίδα του Worldsms και θα συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία. Η εγγραφή ολοκληρώνετε άμεσα και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε...
Τα sms που αγοράζω έχουν ημερομηνία λήξης
Τα sms που αγοράζετε δεν έχουν ημερομηνία λήξης μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε όποτε εσείς επιθυμείτε...
Σε ποίες χώρες έχω τη δυνατότητα να στείλω sms
Έχετε τη δυνατότητα να αποστείλετε sms σε οποιαδήποτε χώρα επιθυμείτε. Ελέγξτε από την λίστα με τις χώρες που υπάρχουν ενεργές. Σε περίπτωση που η χώρα που επιθυμείτε να στείλετε sms δεν είναι ενεργοποιημένη...
Που συμπληρώνω τα στοιχεία για έκδοση τιμολογίου
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εκδοθεί και να σας αποσταλεί τιμολόγιο για την αγορά sms που πραγματοποιείτε, επιλέγετε “Περιοχή Μελών” --> “Προφίλ” --> “Επεξεργασία Στοιχείων” και συμπληρώνετε τα στοιχεία για την έκδοση...
Οργάνωση - Διαχείριση επαφών
Πως δημιουργώ ομάδες για τις επαφές μου;
Σε περίπτωση που έχετε πολλές επαφές και θέλετε να τις χωρίσετε σε διάφορες κατηγορίες το ιδανικότερο είναι να δημιουργήσετε ομάδες με τις επαφές σας. Το πρώτο βήμα είναι να καταχωρίσετε τις επαφές σας σε ένα αρχείο...
Τι τύπο και τι μορφή πρέπει να έχει το αρχείο με τις επαφές στο προφίλ μου
Οι τύποι αρχείων που μπορείτε να χρησιμοποιείτε είναι csv, txt και xls. Σε περίπτωση που το αρχείο είναι τύπου xls θα πρέπει να γνωρίζετε ότι: Τα πεδία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι τηλέφωνο, επίθετο, όνομα... 
Πως μπορώ να προσθέσω και να επεξεργαστώ τις επαφές στο προφίλ μου
Για να εισάγετε επαφές στο προφίλ σας θα επιλέξετε: “Περιοχή Μελών” --> "Βιβλίο Επαφών” --> “Εισαγωγή Επαφών”. Επιλέξτε το πλήκτρο “Επιλογή αρχείου” και αφού διαλέξετε το αρχείο με τις επαφές, επιλέγετε...

Blog

Οι νέοι επικοινωνούν κυρίως μέσω sms
Τα τελευταία χρόνια σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό η χρήση γραπτών μηνυμάτων έχει αυξηθεί σημαντικά ανάμεσα στους νέους. Κυρίως από το 2008 και μετά ξεπερνά...
SMS - ο βασιλιάς της γραπτής επικοινωνίας
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας Portio Research που διεξήχθει τον Φεβρουάριο του 2012, 7,8 τρισεκατομμύρια sms απεστάλησαν το 2011 και για το 2012 ο αριθμός των απεσταλμένων sms αναμένετε να ξεπεράσει τα 9,6... 
Τι κάνει το sms marketing ιδιαίτερα αποδοτικό
Όλες οι επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα προσπαθούν να διαφημίζονται ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Υπάρχουν πολλοί τρόποι προώθησης και διαφήμισης που μπορεί να επιλέξει μια εταιρία, πέραν...
Τα Social Media και το sms marketing
Το sms marketing τα τελευταία χρόνια χρόνια κερδίζει έδαφος σαν μέθοδος προώθησης και διαφήμισης τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα. Εκτός του χαμηλού κόστους που έχει και την αμεσότητα που προσφέρει σαν μέθοδος...

Επικοινωνία

Περιοχή Πελατών

Όροι Χρήσης

Εγγραφή

Σε ποιους Απευθύνεται

Εμπορικά Καταστήματα
Κάθε εμπορικό κατάστημα επιθυμεί να αυξήσει τις πωλήσεις του, να διευρύνει το πελατολόγιο του και να αποκτήσει ένα δίαυλο επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες προβολής με χαμηλό...
Ασφαλιστικά Γραφεία
Ο ασφαλιστικός κλάδος έχει αρκετές ιδιαιτερότητες, μεγάλο ανταγωνισμό και συνεπώς είναι απαραίτητο να παρέχετε υπηρεσίες που σας προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ελάτε κοντά στους πελάτες σας και...
Καφέ - Μπαρ
Όλες οι επιχειρήσεις που διοργανώνουν εκδηλώσεις και κυρίως οι καφετέριες και τα μπαρ είναι απαραίτητο να διατηρούν επαφή με το κοινό γνωστοποιώντας όσο το δυνατόν γρηγορότερα και σε μεγάλο αριθμό ατόμων...
Πολιτικοί
Είναι γνωστό ότι στο χώρο της πολιτικής η επικοινωνία ενός πολιτικού με τους ψηφοφόρους είναι ιδιαίτερα σημαντική. Αξιοποιείστε τις σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας και προσεγγίστε με διακριτικότητα ένα ευρύτερο...
ΚΤΕΟ
Τα ΚΤΕΟ είναι ένας κλάδος με έντονο ανταγωνισμό και συγκεκριμένο κοινό, με αποτέλεσμα να απαιτεί σωστή διαφήμιση, κατάλληλο τρόπο προώθησης και επαγγελματική εξυπηρέτηση. Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες...
Κέντρα Αισθητικής - SPA
Απαραίτητη προϋπόθεση για να αυξήσετε το πελατολόγιο σας και συνεπώς τα κέρδη σας, είναι η κοινοποίηση προσφορών και νέων υπηρεσιών. Βελτιώστε την αποδοτικότητα της διαφημιστικής ενέργειας και αναδείξτε τις...