Η παγκόσμια οικονομική κρίση οδηγεί σε άνοδο του sms marketing

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(5 ψήφοι)
Η παγκόσμια οικονομική κρίση οδηγεί σε άνοδο του sms marketing
Είναι γεγονός ότι το 2008 λίγο πριν ξεκινήσει η παγκόσμια οικονομική κρίση και η αβεβαιότητα που οδήγησε τις αγορές στην αποσταθεροποίηση του παγκόσμιου οικονομικού περιβάλλοντος, το συνολικό ποσό που είχε δαπανηθεί από τις επιχειρήσεις παγκοσμίως για διαφήμιση και προβολή εκτιμάτε ότι ήταν περίπου 500 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο χώρος της διαφήμισης από το ξέσπασμα της κρίσης και μέχρι σήμερα βρίσκετε σε συνεχή πτώση. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το 2008 η συνολική δαπάνη για διαφήμιση παγκοσμίως είχε μια αύξηση της τάξεως του 1% ενώ τα έτη 2009 και 2010 παρουσίασε μια σταθερή πτώση περίπου 6% με 7%.
Σαν φυσικό επακόλουθο οι αναλυτές ανέμεναν πτώση και στον τομέα του sms marketing μιας και ήταν ένας από τους πιο γρήγορα αναπτυσσόμενους κλάδους marketing. Ενάντια όμως στις προβλέψεις ο κλάδος του sms marketing όχι μόνο δεν παρουσίασε πτώση αλλά εμφάνισε και μια ελαφρά άνοδο! Ο λόγος για αυτό ήταν απλός, ασχέτως της οικονομικής κρίσης και όλων των αρνητικών συνεπειών που προκάλεσε στις επιχειρήσεις παγκοσμίως, οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν απλά προσπαθούν να εξορθολογίσουν της δαπάνες τους για διαφήμιση συνεπώς στρέφονται σε οικονομικότερες μεθόδους. Το sms marketing ως ένας άμεσος, οικονομικός αλλά αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης λογικό είναι να αποτελεί σαν φυσικό επακόλουθο μια από τις πρώτες τους επιλογές.
Διαβάστηκε 2997 φορές

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.